اخذ ویزای توریستی کانادا با IR4T

۳ بازديد

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی و یا کاری، همگی از جمله مجوزهایی هستند که می توانید از طریق آنها به این کشور سفر کنید. این کشور از دیرباز به دلیل پتانسیل‌ های بسیار خوبی که داشته است، همواره مورد توجه مهاجرین سراسر جهان، به ویژه ایرانیان بوده است. اقتصاد پایدار، فرصت های بیشتر، تنوع فرهنگی و وسعت بسیار زیاد، تنها بخشی از مواردی هستند که می توانید با اتکای به آن، برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

Canada tourist visa – Mediterranean Immigration
با این مقدمه، ممکن است برای شما این سوال مطرح شود که اهمیت ویزای توریستی کانادا چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت مهاجرت به این کشور، تنها از طریق مجوزهای قانونی صورت گرفته و لازم است در اولین قدم نسبت به اخذ ویزای کانادا اقدام شود. رزرو بلیط پرواز به کانادا، هتل و فراهم کردن تمکن مالی، شرایط شما برای مهاجرت به این کشور اثبات می گردد. در ادامه با معرفی انواع ویزای کانادا، به فرآیند آن می پردازیم.

مدت زمان و دلایل ریجکتی ویزای توریستی کانادا

مدت زمان لازم برای تکمیل فرآیند اخذ ویزای توریستی کانادا، به فاکتورهای مختلفی وابسته است. از نوع تابعیت شما گرفته تا هدف، اضطراری بودن، کامل بودن مدارک، نوع شغل و سن و غیره. همچنین ممکن است به دلایلی که در ادامه ذکر می کنیم، ویزای توریستی کانادا ریجکت شود که در این صورت می بایست برای درخواست مجدد با رفع مشکل آن اقدام گردد. از جمله دلایل این اتفاق می توان به عدم برخورداری از سوابق سفر مناسب، عدم تمکن مالی، وجود سوء پیشینه، عدم همخوانی اطلاعات و زمان مسافرت و غیره اشاره کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.